четвер, 19 березня 2020 р.

Сьогодні на уроці
5-Б клас
     Продовжуємо працювати з темою "Десяткові дроби" урок "Задачі на знаходження дробу від числа та числа за значенням дробу". Сьогодні ви працюєте над завданнями на відповідність, виконуєте завдання на сортування, відповідаєте на питання з пошуком неправильної відповіді.
Завдання на відповідність виконуєте на комп`ютері, задачі з блоків на сортування і з пошуком неправильної відповіді розв`язуєте в зошиті, а потім даєте відповідь на комп`ютері. Бажаю успіхів. Зустрінимось у вівторок.
     P.S. Трофімова, Мартиненко, Патращук, Лисниченко, Кузнець, Коновалова ще не приступили або не закінчили урок "Множення і ділення десяткових дробів". Прохання до завтра закінчити, щоб я могла оцінити вас і виставити результати. 

7 коментарів:

  1. Здравствуйте, Вас беспокоит мама Скорого И. мы не можем зайти в Gois наш пароль использовала Патращук Н. Пришлите пожалуйста код.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене інших кодів немає. Це присилають с даної платформи. Спробуйте код Патращук.

      Видалити
  2. Богуславский Влас на GIOS зарегистрирован. Что ещё требуется от нас.?

    ВідповістиВидалити
  3. Добрий день. Всі, хто зареєстрований, є в мене в списку, тому що я теж зареєстрована, як вчитель. Ви активізацію пройшли, код ввели? Тому, що Власа в списку немає. На головній сторінці мого блогу, починаючи з 16 березня, є завдання, які треба виконати на платформі GIOS.

    ВідповістиВидалити
  4. Пропишите нам пожалуйста правильный, точный наш код, где будут видны и понятны цифры и буквы (я имею ввиду простые и заглавные буквы). Тот код который у нас есть не действительный. На ввод этого пароля платформа отвечает следующее..
    Код доступу: Y4pKVl
    Ви вже використали даний код або він не дійсний.

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо, регистрация прошла успешно. С уважением Влас Богуславский.

    ВідповістиВидалити