четвер, 2 квітня 2020 р.

Сьогодні на уроці
5-Б клас
     Перш ніж перейти до нової теми, хочу проаналізувати виконання попередньої теми "Множення та ділення десяткових дробів", в якій було 3 уроки і фінальне тестування. Повністю справилися з даною темою Коновалова, Корнєв, Кузнець, Леснікова, Лиса, Лісниченко, Мартиненко, Скорий, Таран, Трофімова, Швець.  Дуже мало, але я маю надію, що до кінця цього тижня я побачу результати всих учнів класу.
     Результати за кожен урок я висилаю на електронну скриньку кожному учню окремо, після того, як мені приходить фото роботи за 18 березня (задачі).
     Зареєстровані на даний момент уже  всі, але не приступили до виконання завдань взагалі Винник, Костогриз, Легка, Шатохін. Богуславський і Лимаренко виконали завдання тільки з першого уроку. Мільковська не виконала перший урок і фінальне тестування. Гаврилюк, Долженко, Фандей чекаю від вас фінального тестування.
     Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему "Звичайні та десяткові дроби". Не скажу, що вона дуже для вас нова, адже ми вивчали і ті, і інші дроби. Але зараз ми будемо вчитися виконувати дії одразу з десятковими і звичайними дробами. Тому треба повторити, як звичайні дроби можна перетворити в десяткові і як десяткові дроби перетворити у звичайні. Використаємо ваші підручники автора Дорофєєва, частина 4, стор. 12-14 або перейдіть за посиланням  https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4988. Після опрацювання теоретичного матеріалу в робочому зошиті виконуєте з вашого підручника № 52 (стор 17). Зверніть увагу, що треба не тільки скласти назву квітки, але і виконати перетворення. І присилаєте фото вашої домашньої роботи на мою скриньку (latattya1973@gmail.com). Бажаю успіхів! 

3 коментарі:

  1. Добрий день, Лілія Миколаївна. Ви мені вчора на пошту надіслали мої оцінки. В мене ще є борги? Фінальне тестування зробила.
    Месянжинова Маргарита.

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день Лілія Миколаївна чи є моє завдання які я виконав чи все я виконав?

    ВідповістиВидалити