середа, 15 квітня 2020 р.

Сьогодні на уроці
5-Б клас
Математика
     Добрий день. Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Відсотки", урок "Розв'язування задач на відсотки". Заходимо знову на "Приклади завдань" і переписуємо задачі 7-11 в зошит. Бажаю успіхів!
     Урок "Відсотки" не виконали Богуславський, Корнєв, Костогриз, Лимаренко, Лісниченко, Фандей, Шатохін. Діти, якщо можливо, повідомте мені причину невиконання в коментарях або на мою електроону скриньку. Дякую.
     P.S. Діти, я бачу дехто вже виконав і тестову частину уроку "Розвя'зування задач на відсотки". Прошу вас не поспішайте  і виконуйте те, що я задаю. Ініциатива не потрібна. Винник, Гаврилюк, Кузнець, Легка, Леснікова, Лиса, Мільковська, Таран, Трофімова, Швець тести виконали, а письмову частину мені не присилаєте. Де ваше домашнє завдання на сьогодні. І на завтра треба письмово виконувати. Чекаю ваших домашніх робіт.

3 коментарі:

  1. Лілія Миколаївна добрий вечір я знов не можу зайти ("Відсотки", урок "Розв'язування задач на відсотки". Заходимо знову на "Приклади завдань" і переписуємо задачі 7-11)

    ВідповістиВидалити
  2. Нажимаю відсотки а мені пропонують (ПОДИВИТИСЬ ВІДПОВІДІ_

    ВідповістиВидалити
  3. Єгор, це через те, що ти поспішаєш. Я ще не задавала тести, а ти їх виконав. Мартиненко і Скорий теж виконали тести, але задачі присилають. Спитай у них, як вони знайшли задачі. Я зареєстрована як вчитель, тому не можу бачити, як відкрити задачі.

    ВідповістиВидалити