понеділок, 23 березня 2020 р.

Добрий день, учні 5-Б класу
     Урок " Множення і ділення десяткових дробів" закінчили виконувати 6 учнів. Вітаю! Розбаловка за кожне завдання: 1-10 завдання по 0,5 бали, 11 завдання - 2 бали, 12-16 завдання по 1 балу. Можете порахувати самі свої бали. Якщо є запитання, пишіть в коментах.
     Трофімова, Патращук, Легка, Коновалова, Данило (який?) зареєструвались, але не розпочали навчання. Якщо є можливість і бажання, можете виконати цей урок на канікулах. Зареєстрований Данило, напишіть прізвище. Дякую.

18 коментарів:

  1. Лілія Миколаївна Вибачте мене будь ласка, я зробив не те домашнє завдання яке треба було а потім зрозумів що і як треба робити, але вже наробив помилок і в наступних завданнях теж. Можно якоь пройти ці теми знов? Дякую і ще раз вибачте.

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день, Валентин. Я побачила, що ти вже переробив цю тему. Молодець! Але я поставлю дві оцінки: і за перше тестування, і за друге. Будь надалі уважний. Виконуй тему "Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням дробу".

    ВідповістиВидалити
  3. Здравствуйте! Дитина пройшла тест на перед на ті теми, які повинна була вивчати в школі після канікул. Чи можлива ануляція результату, пропозиції покращити результат не було.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий вечір. Нажаль не бачу про чию дитину йде мова. Звідки Ви знаєте, які теми після канікул? І ви не написали, які теми пройшла Ваша дитина. Пишіть більш докладно. Лілія Миколаївна

      Видалити
  4. Добрый день Лілія Миколаївна перевірте будь ласка чи є моє завдання, яке я виконав вчора, раніше не було можливості. Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий вечір, Максим. Нажаль ти не зареєстрований, тому я не знаю, навіть, що ти виконував. Зайди сам або з батьками на мої повідомлення в блозі за 16 березня. Там є інструкція де і як реєструватися. Пиши про результат

      Видалити
  5. Месянжинова Маргарита не может зарегистрироваться её код уже использовали.

    ВідповістиВидалити
  6. Добрий вечір. Скільки разів пробували ввести код. Не у всіх получається з першого разу. Якщо кілька разів, напишіть мені.

    ВідповістиВидалити
  7. Лілія Миколаївна!Я не можу зареєструватися, пише що пароль вже використано, що мені робити?

    ВідповістиВидалити
  8. Здравствуйте,Лилия Николаевна Маргарита пробывала уже много раз, вводили коды детей которые по списку рядом.

    ВідповістиВидалити
  9. Те, кто рядом с Ритой уже давно зарегистрированы и сделали задания. Ждите, скину вам новый код.

    ВідповістиВидалити
  10. Добрий день.
    Лілія Миколаївна а що ви задавали в зошот. Яке завдання?

    ВідповістиВидалити