пʼятниця, 20 березня 2020 р.

Добрий вечір, діти і батьки 5-Б класу!
     Хочу звернутись до всіх, хто зареєструвався. Мені відомий факт, що Патращук Настя зареєструвалась не під своїм кодом. Більше ніхто не плутав коди? Тому що є діти, яким пишуть, що код вже використаний. А коди генерувались системою тільки для Вашого класу і ніхто більше не може використати ці коди. Повідомте, будь-ласка, мене, якщо є ще такі випадки, щоб можно було зорієнтуватись  і зараєструвати інших дітей. Дякую за розуміння.

5 коментарів:

  1. Добрий вечір, спробували ввести код Насті Патращук. Нажаль у нас нічого не вдалося...

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день, я спробулана ввести свій код. Але мені пише, код використано або він не дійсний

    ВідповістиВидалити
  3. Добрий день, Маша і мама Маші. Спробуйте ввести код YDTffH.Повідомте мене про результат. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  4. Добрий день, Ілля та мама Іллі. Спробуйте ввести код L8ag9H. Повідомте мене про результат. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  5. Добрий день, Маша і мама Маші (Лимаренко). Як Ваші справи з реєструванням. Знайшли куди заходити? Повідомте мене про результат. Дякую

    ВідповістиВидалити