середа, 1 квітня 2020 р.

Сьогодні на уроці
5-Б клас математика
     Вітаю учнів 5-Б класу! Зразу хочу повідомити, що урок "Множення і ділення десяткових дробів" доробили ще двоє учениць: Месянжинова і Лиса. Молодці! Але цю тему так і не виконали до кінця Легка, Швець, Богуславський. А також не розпочали навчання Винник, Костогриз, Лимаренко. В коментарях я не бачу причину вашого невиконання завдань.
     Урок "Задачі..." не розпочали виконувати Винник, Костогриз, Швець, Фандей, Лимаренко. Розпочали, але не закінчили Легка, Богуславський. Діти, якщо є питання, звертайтесь під цим повідомленням в коментарях. 
    Урок "Десяткові дроби. Додавання і віднімання" не розпочали Лимаренко, Мільковська, Фандей, Костогриз, Долженко, Винник. Легка і Богуславський тільки розпочали, як завжди. 
     На електронну пошту мені ніхто не скинув виконання домашньої роботи в зошиті. Я так зрозуміла, що ніхто не виконав? Але оцінки за уроки я буду скидувати вам по електронній пошті, тому вам треба спочатку мені написати. Чекаю з нетерпінням виконання домашньої роботи. (моя адреса latattya1973@gmail.com) 
     Сьогодні ми з вами виконуємо фінальне тестування. Оцінки за фінальне тестування будуть йти, як підсумкова робота. Бажаю успіхів і чекаю від вас листів. 

11 коментарів:

  1. Добрий день, Лілія Миколаївна. Якщо я прошла тестування я можу повернутися щоб зробити завдання в маленькому зошиті? Чи вже пізно?
    Месянжинова Маргарита.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ріта, на той час ти не була зареєстрована, тому тобі не треба. Щоб я тобі скинула оцінки, перешли мені будь-яке повідомлення на мою електронну адресу.

      Видалити
  2. Добрий день.Ліліє Миколаєвно Виконувати в gios прикладна математика,чи що?
    Коновалова Олександра

    ВідповістиВидалити
  3. Добрий день.Ліліє Миколаєвно Виконувати в gios прикладна математика,чи що?
    Коновалова Олександра

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сашуня, що ж ти зразу не зробила домашнє завдання? Заходиш на " приклади задач" і переписуєш ті, що треба.

      Видалити
  4. Реєструватися не треба. Треба знайти "приклади задач" за цей урок

    ВідповістиВидалити
  5. Знайшлася пропажа. Ти взагалі, коли почнеш виконувати завдання? Заходиш на платформу на Десяткові дроби і виконуй всі уроки. В Задачах знаходиш приклади задач і переписуєш ті, що треба. Дивись повідомлення за 31 березня

    ВідповістиВидалити
  6. Даня, заходиш на gios. Ти там хзареэємтрований уже. Знаходиш 5 клас. Тема Десяткові дроби і три уроки послідовно виконуєш. Кожен раз дивишся відеолекцію обов'язково!

    ВідповістиВидалити
  7. Добрий день Лілія Миколаївна чи є моє завдання які я виконав чи все я виконав

    ВідповістиВидалити